Terms & Conditions

<Price>

販売価格は、表示された金額(表示価格/消費税込)と致します。
なお、別途配送料が掛かる場合もございます。配送料に関しては商品詳細ページをご確認ください。

<Payment>

Credit card only for world wide.
支払方法 クレジットカード決済がご利用頂けます。
支払時期 商品注文時点でお支払いが確定いたします。

<Return Policy>

[Returning Goods and Our Exchange Policy]
If in the unlikely event that what you ordered is damaged when it gets to you or you receive an item which you did not order, we will gladly exchange it. Please note that only under these exceptional circumstances can we exchange the item for you. Please contact us immediately or within 3 days via our e-mail at contact@qqq-click.com.
We request that you attach an image of the product detailing the exact point that is defective.
It will be difficult for us to rectify any issue you may have if you contact us 3 days after you notice a defection.
Please bare this in mind and contact us promptly should you be dissatisfied with the product.
In case of the attached image being unclear and the point of defection unverifiable, we may ask you to take another photo and send it to us.
In case of a lost ‘statement of delivery’, we will be unable to exchange the product.

・万が一商品が不良品だった場合、又は違う商品が届いてしまった場合のみ交換の受付を致します。
 ※商品到着後3日以内に商品の問題箇所出来るだけ明確に撮影した写真を添付の上contact@qqq-click.comまでメールにてご連絡ください。
・商品到着3日以降のご連絡の交換の対応は致しかねます。あらかじめご了承ください。
・いかなる場合も返金は致しかねますのでご了承ください。
・お客様より送られた問題箇所を撮影した写真でも問題箇所の確認がとれない場合、再度違う写真を要求する場合がございます。
・納品書を紛失した場合の交換は応け出来ません。

<Delivery>

・All products are sent via post and are dispatched every week on a Tuesday.
・This is because the arrival time will depend upon additional factors such as but not limited to the postage company’s individual circumstances and processes and weather conditions etc.
・弊社は郵便局を使用し”毎週火曜日”にまとめて商品の発送を行っております。
・配送会社の状況や天候等によって、商品到着日が遅れる場合がございます。あらかじめご了承ください。

<Contact>

氏名 :QQQ
営業時間 :月、火、木、日(10:00~18:00)